Karta pracy Ćwiczenia prozodii ekspresyjnej
POZOSTAŁE MATERIAŁY
cloud_download Ćwiczenie 1 - Usprawnianie nazw w kategorii warzywa i owoce lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Ćwiczenie 2 - Ćwiczenia oddechowe lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Ćwiczenie 3 - Funkcje poznawcze lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Pory roku – wiosna lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Pory roku - lato lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Pory roku – jesień lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Pory roku – zima lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Pory roku lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Zawody lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Przysłowia lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Związki frazeologiczne lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta pracy Ćwiczenia prozodii ekspresyjnej lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Afazja skrzyżowana - studium przypadku lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Diagnoza rozumienia i nazywania w afazji - artykuł merytoryczny lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Dysfagia w chorobach przewlekłych - artykuł merytoryczny lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Praca z osobami w podeszłym wieku - wytyczne lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Ocena przesiewowa zaburzeń poznawczych lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Ankieta do badania zaburzeń połykania lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Karta obserwacji pacjenta lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download 10 zasad postępowania przy karmieniu - ulotka dla logopedy lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Zaburzania i metody pracy z osobami w wieku starszym lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Diagnozowanie zaburzeń językowych lock | arrow_forward Otwórz |
Pozostałe części cyklu
Moduł 2
4 x movie
26 x cloud_download
Terapia zaburzeń słuchu
Wychowanie językowe w praktyce logopedycznej – jak zaplanować działania logopedyczne zmierzające do stworzenia optymalnych warunków, które umożliwiają dziecku z uszkodzeniem słuchu przyswojenie języka prymarnego.