Arkusz obserwacji partnera komunikacyjnego
POZOSTAŁE MATERIAŁY
cloud_download Scenariusz nr 1 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz nr 2 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz nr 3 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz nr 4 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz nr 5 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz nr 6 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Schemat diagnozy systemu komunikacji jezykowej uzytkownika AAC lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Symbole do planu zajęć logopedycznych lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Tablica kontekstowa śniadanie lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Wspomaganie rozwoju porozumiewania się u dziecka z uszkodzonym narządem słuchu lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Technologia wspomagająca komunikację lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Arkusz obserwacji partnera komunikacyjnego lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Arkusz preferencji lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Klawiatura literowa lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Kolejność podpowiedzi lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Komunikacja osób z zespołem Retta lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Michał G.-opinia o porozumiewaniu się lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Piotr G.-opinia o porozumiewaniu się lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Alternatywne i wspomagające metody komunikacji w praktyce logopedycznej lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Narzędzia i symbole wykorzystywane w AAC lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Jak ćwiczyć dialog z dzieckiem za pomocą narzędzi AAC lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie System komunikacji językowej - jak uczyć systemu językowego lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Aktywności związane z nauką czytania i pisania dzieci niemówiących lock | arrow_forward Otwórz |
Pozostałe części cyklu
Moduł 1
7 x movie
15 x cloud_download
Kappacyzm, gammacyzm i lambdacyzm
Jak zaplanować skuteczne postępowanie logopedyczne w przypadku wad wymowy polegających na nieprawidłowej realizacji głosek tylnojęzykowych? Poznaj przyczyny i zasady prawidłowej diagnozy. Proponujemy zestaw efektywnych, a jednocześnie ciekawych materiałów do wykorzystania podczas zajęć.